.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده بابلسر/ تبديل همت‌و كار مضاعف به فرهنگ عمومي

نماينده بابلسر در مجلس شوراي اسلامي گفت: براي به ثمر رسيدن شجره طيبه همت و كار، همه آحاد و مسوولان در همه سطوح بايد تلاش كنند.

مقداد نجف‌نژاد با اشاره به نامگذاري سال 89 به نام « همت مضاعف و كار مضاعف» از سوي مقام معظم رهبري در گفت‌وگو با ايسنا و با خواندن اين بيت كه " همت بلنددار كه مردان روزگار از همت بلند به جايي رسيده‌اند" اظهار كرد: ايران با پيشينه بلند فرهنگي سزاوار ساختارها و رويه‌هاي نادرست در حوزه‌هاي اداري و مديريتي نيست.

اين عضو هيات رييسه كميسيون برنامه و بودجه افزود: بزرگترين كارها، سخت‌ترين آن‌هاست، راهي كه ملت ايران در پيش گرفته راهي پرفراز و نشيب با اهداف بسيار متعالي است. با سرمايه‌گذاري‌هاي مادي و معنوي بسيار از كوران توطئه‌ها و حوادث مختلف كه برضد نظام جمهوري اسلامي صورت گرفت، بيرون آمديم. زنده ماندن ملت به همت و تلاش مضاعف است، مقام معظم رهبري تحقق اهداف تبيين شده از سوي امام خميني(ره) را در گرو همت و كار مضاعف مي‌دانند.

وي خواستار تبديل همت‌وكار مضاعف به فرهنگ عمومي جامعه شد و افزود: نگراني‌ها و دغدغه‌هاي مردم بايد شناسايي و ازطريق اتخاذ سياست‌هاي اصولي، تدبيري انديشيده شود تا راهبردها و راهكارها منجر به رفع نگراني‌ها و دغدغه‌هاي آنان شود از اين رو نگاه جامع به اين موضوع ضروري است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 2 فروردين 1389
ین حرفهارو مقداد زد یا ایسنا خودش زد؟این آقا تو حرف زدن عادیش ریب میزنه من که باورم نمیشه ،خوبه سیدی انتخاباتش خونه ماست.ایسنا اینهمه نوشت اینم مینوشت که این آقا قرار بعد از چند سال یه دفتر تو فریدون کنار بزنه تا نگن تو قلب ماست ماکه ای قلب را ندیدیم بپرسین ایسنا دیده؟شایدم دروغ سیزده نیومده باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.222 seconds.